Annyi negatívummal találkozhattunk az elmúlt időszakban, hogy kifejezetten üdítő olyat olvasni, hogy mindenféle betlizéstől, végtelen várakozástól mentes lehet valakinek a kényszerű megjelenése a szolnoki kórházban. Reméljük, egyre több ilyenről számolhatunk be ebben a hihetetlenül recsegő-ropogó egészségügyi rendszerben.
B. Ferenc számolt be arról a közösségi médiában, hogyan alakult számára egy szakrendelés a keddi napon. Szerencsére a körülményekhez képest remekül. Leírása szerint kedden kint járt a Hetényiben és a tapasztalata pozitív volt. A múlthéten telefonos applikáció segítségével sikerült időpontot foglalnia keddre egy olyan szakrendelésre, amin még nem járt soha.
A kórház honlapján megjelenő térkép segítségével ki is kereste, hogy melyik épületben van a vizsgálat. A kórházban szembesült azzal a ténnyel, hogy az a térkép már elavult, nem ártana naprakészen tartani. A földszinten a sorszámadó kézi készüléknél a hölgy nagyon segítőkész volt vele és útba igazította.
“Nem irigylem őket abban a hideg huzatban állni nem egyszerű. A regisztráció után és a sorszám kiadását követően simán ment minden. Időben fogadtak, minden rendben ment. Ez a rendszer, ha így működne, részemről jó volna, nem kellene mérgelődni a tolakodók miatt. Amit viszont soha nem értek meg, egy beteget miért kísér három-négy vagy több hozzátartozó” – tette hozzá egyetlen apróbb negatív tapasztalatát Ferenc.
Összességében azonban végre egy igazán jó tapasztalat a Hetényiről, mi örülnénk a legjobban, ha minél több ilyenről beszámolhatnánk a következő hónapokban és években.
Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre! Amennyiben szívesen lenne a támogatónk, kattintson ide és csatlakozzon adománygyűjtésünkhöz!